söndag 13 februari 2011

Utställning!

För någon timme sedan kom jag och Pester hem från Mölndal. Båda trötta, båda väldigt nöjda. Jag med resultatet för dagen samt att Esther kaxat upp sig i förhållande till föregående utställning, Pester för att hon äntligen var hemma, och förmodligen något nöjd över allt godis hon tryckt i sig under dagen.

Helene Lis-Glader, hade vi som domare. Hon gav min lilla primadonna en strålande bedömning och Esther kom femma till sist. Och det var jag MYCKET nöjd med, särskilt med hänsyn till att utställningen bevistades av World Winners...

Jag hade tänkt att skriva ett inlägg under dagen men av vissa anledningar blev det inte så...
1. Det fanns ingen täckning nere i hallen
2. Om det hade funntis någon täckning så hade jag inte mailadressen till bloggen...

I alla fall - en liten flaska bubbel fick jag med mig hem, och en söt liten nyckelring. Och en katt som åter funkar på utställning! Ingen obenad chokladboll, utan en halvtjurig primadonna!

Jag är MYCKET nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar