torsdag 10 december 2009

Ovisshet och billboards

Hrm... Om två dagar skulle jag ha velat sätta upp en neonskylt med
extra blinkande lampor om att Pester väntar kull... Ambitionen ÄR att
framställa ett litet ark med en bild på Pester och en bild på Melker
och kungöra deras kommande familjebildning - och då menar jag inte att
de satt upp sig gemensamt i adoptionskö i Kina. Men Esthers tuttar är
besvikande bleka. Hon äter som en häst. Hon beter sig mae mae
markligt, men det gör å andra sidan jag också då och då. ANTINGEN är
hon på tjocken. ELLER så är hon skendräktig. ELLER non of the above...
Äsch. Jag får väl skriva en liten lapp: "Gå till bur si och så. Där
sitter Melker. Mer vet jag inte och vågar inte heller sia om". Undrar
om det är ett säljande budskap...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar