måndag 16 februari 2009

Intet är som väntans tider...

... allt gott kommer till den som väntar.

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Men nu behöver jag nog inte vänta länge till. Tror att det kan vara på g. Eller så är hon bara vansinnigt kärvänlig.

Och - nu blir jag sååååå arg och vansinnig över min förlamande jagmåstevaratilllagsegenskap. Eftersom jag inte orkade skriva ner hela adressen för att komma åt bloggen så skrev jag bara quel bordel i sökfältet - och vips kom alla bloggar med quel bordel i sig upp - de som har några läsare, i.e. Och det var minsann inte massa porrbloggar, inte. Mest musikbloggar. Cool musik.

Blä.

Men nu blir det förmodligen Zeitgeist, för jag har inte hört några protester.

Och i morgon vid den här tiden hoppas jag att jag kan rapportera om i alla fall en liten välmående brun krabat. Med sin mors huvudform och sin fars vackra öron! Som är en hona. Helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar