lördag 31 juli 2010

De växer ju upp så snabbt...

Igår plingade det till i telefonen och när jag öppnade såg jag det här.

Lille B. Melkersson som har blivit en stor och uppenbarligen gosig kille. Tydligen hade han vid kastrationen fått höra att han var vacker också, vilket gjorde att han sträckt på sig av stolthet. B. Melkersson sover tätt vid sin husses sida, fick jag också veta.

Idag, under långpromenix, så plingade till i telefonen igen. Denna gång var det Behemoth som förevisades av sin ägare som bad mig uppmärksamma pälsen. Det gör jag så gärna, så gärna. Det är emellertid svårt att missa bredden på öronen och stopet.
Just nu sitter jag i spänd förväntan på att få höra hur det gick för lilla Amelia Earhart på hennes första utställning sedan bebisåldern...
De växer upp så snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar