lördag 10 juli 2010

Vackra, vackra Beatrix!

Förstå hur överlycklig jag blev häromdagen när Eva sände mig de här bilderna!!!

Foto Eva Lundström

Det är ju fjantigt att säga att man är STOLT för det är ju liksom inte min katt. Och JAG har ju definitivt inte varit inblandad i tillverkningsprocessen på annat sätt än att jag betalde hennes far att göra det onämnbara med hennes mor (och det valet grundades väl i och för sig på faderns skönhet... Men främst charm!!!).


Foto Eva Lundström

Oaktat min modesta inblandning i hennes tillblivelse så kan jag inte låta bli att känna en stolthet...
Kolla öronen! Kolla ÖGONEN! Teckningen! Looken!
Foto Eva Lundström

En sådan vacker högsommarflicka!

(Här måste jag ju inflika att jag fått en jättefin bild på Behemoth till min mobil men eftersom internet slutat funka på telefonen och jag inte haft tid att lämna in den så har jag lite svårt att få in det hit, och så kan man ju aldrig sluta förundras över Pekkas vackra bilder på Berlioz... ) (Och jag menar ju inte att förringa de som jag INTE fått några bilder av på ett tag...)

Men faktum kvarstår - jag hade världens ångest över huruvida jag skulle sälja lilla Bea eller ej. Jag är så GLAD att jag gjorde det eftersom jag inte hade haft möjlighet att ställa henne så mycket innan hon blev en stor kicka och jag är övertygad om att jag sålde henne till helt rätt person!

1 kommentar:

  1. Visst ska du vara stolt över henne. Det var ju ändå du som valde hennes kille. Att du sedan klarade av att sälja henne är väl ett smärre mirakel. När jag var inne på din sida o kollade in kullen, då du hade satt ut bilder på dem, så såg jag just henne och hon såg väldigt lovande ut. Trodde inte hon skulle vara till salu faktiskt:)

    SvaraRadera