fredag 8 januari 2010

Alternativa B-teman...

Bondgårdskullen:
Brunte
Buster
Blenda

Det blev bara tre... Då fattas 66 bondgårdsnamn på B...

Bankkriskullen:
Baisse
Blanco
Bankrupt
Blandfond

Bara fyra... Och hur könsbestämmer man dem? De låter ju ganska macho allesammans... Fler förslag mottages tacksamt.

Besöksortskullen:
Berlin Berra
Bankok Baby
Boston Bobby
Baden-Baden
Benidorm Bimbo
Bagdad Bob
Ballingslövs Bad Boy

Här tror jag att jag är något på spåret... Städer finns det ett otal av! De två sista alternativen gav mig en annan idé...

Bad Boy-kullen
Bagdad Bob
Baby Doc
Baader-Meinhof
Martin Bormann
Bin Laden
George Bush (Neeeej, jag är inte kommunist. Jag gräver bara så långt jag kan ner i påsen med bad boys...)

Kanske inte så många... Och så är det ju bara män också... Men man kan ju lägga till några kända flickvänner/fruar också, så kan jag ju åtminstonde hitta tre...
Eva Braun och
Gerda Buch (som jag hittade på Wiki när jag kollade stavningen på Martin B...)
Barbara Bush (skall gubben hennes med så skall DEFINITIVT Babsan vara med!)

Help me out 4 cryin out loud!
(Tack, Tina, för några faktiskt användbara tips, förresten!)

(Jag HAR faktiskt ett par allvarliga funderingar på teman, btw... Men dem håller jag tyst om fram tills jag ser om det verkligen ÄR 69 ungar därinne...)

1 kommentar:

  1. Bamse-kullen:
    Bamse, Brummelina, Brumma, Brum, Brummelisa och allt vad de heter....

    SvaraRadera