onsdag 27 januari 2010

Bilder!

Inga bilder här, inte. DÄREMOT så har jag faktiskt spenderat typ en timme med hemsideuppdateringar. Läs: lagt in bilder på miraklen. Och lagt till en länk. Minsann. Här jobbas det!

(Så klicka här. Så får du se!)

De små växer så det knakar. Den blå är riktigt, riktigt biffig.

Jag har mer eller mindre beslutat mig för att temat den här gången är Bibliotek. Tråkigt, ja visst. ETT namn är definitivt klart. Femman skall heta.... (här är det fanfarer för hela slanten...):
Bendigo Bung-Eye. (Vet du inte vad anknytningen till din kommunala bibbla är? Jag rekommenderar Google. Jag skall lägga en timme eller två på att skriva namnberättelser senare, men just nu får jag stjäla en timme här och en timme där...)

Kom inte och säg att inte det är namnens namn!

2 kommentarer:

  1. Äntligen bilder!!! Och så söta sen! Jag antar att konserten gick av stapeln som planerat eftersom du inte ringde.

    Har köpt barnkalasmuggardukochservetter till Klanton. Bara så du vet. Moster Karin varning.

    SvaraRadera
  2. Håhå vad mysigt med små nya!
    Om du vill kommer jag gärna och fotograferar katterna, håller på att lära mig den nya kameran så det blir självklart free of charge :)

    SvaraRadera