måndag 8 mars 2010

Dagens hjälte

Idag har en krabat utmärkt sig och förtjänar en guldstjärna. BEHEMOTH.
Det började i eftermiddags då han under leksession i sängen körde
riktig dragkamp med snöre. Som en pitbull höll han fast, ruskade med
huvudet och morrade skräckinjagande (eller... Näeh.
Skrattframkallande.) När jag nu kom för att lägga mig möttes jag icke
endast av Beatrix och Berlioz, utan även av Behemoth. Duktig kille.
Han kommer således ingå i den trojka, den gren av al qaida, som roar
sig med att bita mig i fötterna nattetid. På plats nummer två i dagens
popularitetstävling kommer faktiskt Beatrix. Mitt under leksessionen
så kröp hon in tätt intill mig och somnade. Det var så otroligt rart
att det måste nämnas. De andra kommer på hedrande och delad
tredjeplats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar