torsdag 11 mars 2010

Läskigt...

Jag skrev ju igår om min förmodligen nästan sanna storyline... Här ovan ser vi hur Berlioz och de andra framställer sig dagtid...


Och det här är vad jag möter nattetid. Läskigt va?

Hela Gremlinsgänget - eller är det månde Lostboys-gänget? (Det fanns ju en brud där också...)
Nu undrar du var Berlioz är och underkänner denna bild såsom gruppbild över hela kullen. Närå. Berlioz lilla rumpa ligger där till höger. Jag har således lyckats få alla på en bild. Det var väl typ en månad sedan det var möjligt sist...


2 kommentarer:

  1. Haha! SOM jag skrattade när jag såg "besatt-av-demoner"-bilden.. Verkligen klockren! Och vilka posörer till katter dom har blivit, det är annat det än för några veckor sen ;)

    SvaraRadera
  2. Hihi... Närå. De är samma glada gäng. Om man tar dem PRECIS när de vaknar ur en tupplur (alternativt VÄCKER dem ur en tupplur) så kan man IBLAND hinna ta ett kort med mer än en unge. Men det är inte alltid... Det där arrangerade kortet jag tänkte mig ta - i en korg. Fem små söta kattungar med uppspärrade söta ögon som tittar sött in i linsen - det kan jag glömma...

    SvaraRadera