fredag 23 april 2010

Det var då ett j***a gnäll!!!!!

Esther löper. På full volym.

Det är helt tydligt att hennes hormoner har påverkats av hennes digivning. Det är... tja... en vecka sedan? jag skrev om att jag var orolig för henne för att hon var så uräten. Sedan Behemoth flyttat så har uppenbarligen ungarna helt slutat snutta, alternativt så låter hon dem inte. (Jag såg Bendigo komma och försöka innan idag, det var inte så att han fick STRYK, men Esther löper som sagt, hon tyckte att hon hade viktigare saker för sig...)

På denna vecka har Esther verkligen lagt på hullet och börjar bli den vackra katt hon vanligtvis är. Det känns jätteskönt!

Jag försökte ta några bilder på de fyra kvicksilver ikväll men det gick väl sådär... Vi får se om jag orkar lägga upp dem senare... Yours truly är lite opasslig just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar