söndag 18 april 2010

Troll

Det har gått troll i hela mitt liv just nu, känns det som... Och när det går troll i mitt liv, ja då är det andra som får lida!

Berlioz skulle ju flyga till Finland igår. Med detta blev intet.

Och nu har Melkersson och till viss del Beatrix blivit magsjuka. Till viss del säger jag för att Beatrix har fått ett diarréanfall. Melkersson är however jättedålig. Sådär dålig att jag är otroligt orolig. Jag var inte så orolig i morse för då verkade han piggare än igårkväll, och han har inte kräkts eller bajsat sedan dess så jag har sett det, och när jag tog de båda till veterinären i dag på förmiddagen så blev jag ännu mer lugnad över att veterinären var så lugn och inte tyckte att det var något särskilt att oja sig över.

De fick vätska och antibiotika. Nu är Melkersson slöare än vad han var i morse och jag är oroligare än vad jag var i morse. Å andra sidan så är Beatix så mycket piggare.

Håll tummarna. Snälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar