torsdag 2 juli 2009

Nervositet. Mycket.

Jag tror att något är på gång!

Det är ingen skräckblandad förtjusning. Det är bara ren skräck. Hur skall det gå i den här värmen? Kommer allt gå bra den här gången? ÄR det något på gång eller är det bara värmen som gör henne orolig och att Ellis fräser åt henne?
Kommer hon att krypa under mitt täcke inatt och föda där?
VAR ÄR MITT DESINFEKTIONSMEDEL?

NEEJ - jag har glömt att köpa fingerfärg för märkning av de små liven!

Men tänk om det inte blir några små liv?

Jo, det blir det. Vad jag behöver är en kall dusch och klara tankar. Vad Pester behöver är en trygg tass att hålla i.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag följer detta drama via din blogg och hoppas att allt går som det ska!

    Mvh
    Conny

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ja, det hoppas jag med! Skall meddela alla större förändringar i tillståndet!

    SvaraRadera