fredag 28 maj 2010

Beas nya liv!

Ärligt talat - förstå hur glad jag blev när jag fick följande bilder från Eva?


Foto Eva Lundström
Hon får kärlek i det nya hemmet också...

Foto Eva Lundström
Bara TITTA så fin hon är, lilla gumman! Nu är det tydligen kallt uppe i Umeå, men en LITEN sväng har hon uppenbarligen vågat ta sig!

Foto Eva Lundström
HA? Vad SÄGS om denna vackra lilla varelse? Är hon inte lik sin mor, så säg? (Om man bortser från att mamma är brun och att dotra hennes har bättre öron... Och, om man skall vara heelt ärlig... bättre höjd på skallen också... Inte för att jag vill dissa Estherpester, för hon är vacker som en dag.)


Foto Eva Lundström
TITTA! Så himla fin teckning hon har! Den lilla ljusa tån (som jag bara älskar!), den lilla ljusa hakan.... den ljusa ögonskuggan... Med den fina helblå nosen... Jag älskar ju Emmas teckning i ansiktet eftersom hon i princip har en mörkbrun mask, men den här är sååå mycket roligare! Jämn (på så sätt att hon ju har ett ljusare parti under vänster öga och ett diagonalt över höger öga...) och mild... Lilla snuttan...


Foto Eva Lundström
Burmahög... Se så STOR hon har blivit!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar