lördag 8 maj 2010

Liten blir stor!

Jag var inne på Mammalias eftersom Mette har fått en kull alldeles nyligen. Mette var den som köpte S*Zeitgeist Aloha.

Min lilla Aloha!!! Eller som hon heter nu, Columbine... Jösses vad hon har blivit stor!

För några veckor sedan fick jag ju förmånen att av en ren slump springa på Amelia Earhart när jag var hos veterinären. Hon har förvandlats till en slank flicka med fantastisk färg och fina ögon. (och jag är otroligt nyfiken på att se hennes "styvbrorsa"...) För en vecka sedan fick jag träffa Apple Pie/Mandel när jag levererade Bendigo. (Foton finns ju här...)

Och nu fick jag då se en bild på Aloha... Det känns riktigt, riktigt, roligt. En sådan VUXEN katt!
(Hrm... Jag vill ju inte sätta press på någon... men jag är ju inte LEDSEN om jag får lite bilder på "mina" bebisar då och då...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar