lördag 15 maj 2010

Dagens sjunde inlägg...

Alla foton i det här inlägget är skickade till mig av Eva Lundström
Säg hej till BEST IN SHOW-Bea!

Bedöming hos Glenn Sjösbom. Bea tycks ha inställningen att om hon står som en sågbock, så löser sig det mesta.

Stolt och glad. Anar vad som komma skall...







TITTA på det här lilla ansiktet! (Beas...) (Inte för att det är något fel på det andra...)



Även panelen tittade på det lilla ansiktet. Yan Roca Volch höll med Glen om att Bea var dagens bästa kattunge. En liten puss fick hon också...

Som du förstår har jag nu fått en update. Vilken BEDÖMNING! Lyssna här:
Type: Ex hona med superkropp!
Huvud: Ex huvud med underbar look!
Ögon: Ex!
Öron: Super!
Päls: Kort, tät, härligt blommig, ren o fin!
Svans: Ex längd o form!
Kondition: Ex
Allmänt: Mycket lovande hona!
Jag hörde vidare att det yppades ord som "outstanding". Jag är stolt och glad och TACK, Eva, för att du uppdaterade mig!






1 kommentar:

  1. Anna Jönsson (burmaägare/uppf)23 maj 2010 kl. 15:25

    Helt underbar liten tjej. Kunde inte hålla med Glenn mer. Och hon är såld hit upp till norra Sverige. Det var alltså inte bara jag som tittat på henne och funderat. Förresten så är hela kullen toppenfin.

    SvaraRadera