fredag 28 maj 2010

BellyOssi

Alla bilder i det här inlägget kommer från Pekka Savolainen (vilket ju också står på bilderna...)

Jag kan inte hjälpa det. Jag är en avundsjuk människa. Just nu är jag avundsjuk på att vissa människor har en förmåga att ta så fantastiskt fina bilder...

Och att vissa människor sitter med ulliga och mjuka och gossiga unga katter, när jag själv inte har en enda... ;-)


Är inte den här bilden helt underbar, så säg?

Eller den här?


Som du förstår har jag fått bilder på min lille Belly och hans nya hem i Finland (jag fick en laddning precis innan nackspärren också, men detta är de nya...). Och jag blev så glad!




Titta på den här killens fantastiska ögon! Och päls!! Och öron!!! Om hans mor hade haft vettet att titta på datorn så skulle hon ha blivit såååå stolt.



Vad gäller fina kattfoton så ligger det här på min topp tio lista i hela livet. Jag verkligen gillar den här bilden!
Vad som också gjorde mig glad med Pekkas mail var att jag fick en rapport om hur Berlioz, som ju för mig heter Belly men som nu heter Ossi, fortsätter vara den kurriga pojken som jag har lärt känna... Inte för att jag har haft anledning att tvivla på den saken, men för att det är roligt att höra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar