lördag 15 maj 2010

Dagens tredje inlägg

När jag kände mig lite buhubuhuig över att Melkersson flyttat loggade jag in mig på min mail och såg att Behemoths ägare hade hört av sig.

Tänk - det är nästan en månad sedan han försvann ifrån oss! Bara några dagar efter fick jag min första bildrapport som jag av olika randiga skäl inte fått tummen ur att skryta med - men här är de!

Sover gott hos nya husse - tolv veckor gammal!


Och gillar att ligga nääära. Tolv veckor gammal.

Liten blir så mycket större. Kolla killen nu!


Behemoth var ju kullens lilla amstaff. Han gillade ju att dra dragkamp. Hur mycket bättre än så här kan det då bli? Och bara TITTA vilken biffig sak han vuxit sig till att bli!!! Jag pöser av stolthet. Inte pyser.

Som sagt - se hur otroligt STILIG han är! Även om sällskapet tycks uttråkat.


Esther tvättade honom noga. Här hålls hygienen på samma nivå. ELLER så håller han på att bli uppäten....
TACK Istvan och Lina för bilderna, och för att ni tar hand om min lillprins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar