söndag 14 februari 2010

Dagens utveckling...

Idag hade jag kameran framme och tog kort på mina små mirakel. När jag stoppat in kameran i väskan och satt och ullgullade såg jag plötsligt vad som skulle komma att ske för första gången. En kattunge skulle ut och se på världen!
Föga förvånande var det Bendigo Bung-Eye som tog det stora steget. Han och syrran har varit på väg i flera dagar nu, men nu, nu skulle det ske på riktigt!
Jag slet upp kameran, men eftersom blixten var avslagen så blev det massa fippel... Här är i alla fall bildbeviset på att Bendigo Bung-Eye är en liten globetrotter!
Han är på väg ut!


Så fort han kom ut tycktes han ändra sig. Vad skulle han därute att göra? Egentligen??? Och golvet är haaaalt, och mamma är där inne...

Fast man kan ju se sig om liiite. Men bara lite.



Mamma - släpp in mig, mamma!


Maaaaaaaaaaaaaaaaaaamma!




Hygglo, schyssta durå, mamma... Kan jag komma in?




Alltså - det var ju kul att vara ute, men jag skulle liksom vilja komma... typ... hem? Om det är ok?


Borta bra men hemma bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar